nellieberntsson. top class!

Alltså denna tjejen är så otroligt grym! hon är bara 10år och är en så enormt duktig ryttare! hon har en av dom snyggaste stilarna och är helt olagligt söt! hon kommer att komma så sjuktlångt i sin ridning och med sina hästar! hon har 3ponnys och alla är otroligt duktiga, hon siktar verkligen mot toppen, så långt hon kan nå, och jag tror eller jag vet att hon kommer att nå toppen! hon har en blogg som heter www.nellieberntsson.blogg.se . den är enormt bra och hon är som en liten kändisbloggare. bloggen är en av dom bästa som finns, jag läser aldrig ex: kenzas utan det är nellieberntsson som gäller! ;) det är alltså nästan ett måste att kolla in hennes blogg, ni lär inte bli besvikna!



hihi /bella

Kommentarer
Postat av: NellieB

Tack sötisar =D



Ni e jue för goa asså. Kolla in på bloggen sen....mitt tack till er kommer.



Pözz

2011-01-22 @ 19:50:27
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0