Benskydd

HEJHO!! Nu är saga paga på bättrings vägen och red min lilla älskling i går på fältet gick så där. Har problem med min rygg så jag fick riktigt ont i ryggen när jag red så jag var tvungen att avsluta, ärtan blev glad men inte jag precis:/ Mammsen ska ha fixar en tid snart åt mig hos sjuk gymnasten så får vi se vad dom kan göra åt det:P
I morse sov jag till tio, älskar att sova länge på morgonen och dra mig haha jag är ganska lat;P sen åkte jag och mamma till vapen centralen (STOR utförsäljnings rea där ni i kalmar så passa på) och köpte bennskyd:
nån som vilket märke det är?? jag är riktigt dålig på dom:Poch om nån som har dom som vet om dom är bra??
hörs sen när jag ha varit i stallet:)
allt från mig Puss Puss Saga;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0