dags att dejta sängen

då har jag kollat klart på filmen, och guuuud vad bra den är! helt sjukt, varje gång jag kollar på den så blir jag helt förtrollad ;) blir nog ingen 2a idag, utan jag ska faktist ta och dejta min säng nu :) klockan är ju ändå 11 så det är ju ganska sent och det är en dag imorgon också ;) ska nog lura med min pappi till hööks imorgon och där efter lura med han till stallet så han kan hjälpa mig och sedan köra mig till Louise, eftersom att hon också bor mitt ute i ingenstans så kan man ju inte åka buss dit -.- haha. men då ska jag dra mig från datan och fixa mig för sängen! ciao!

kraaaaaaaam! bella

tänkte bjuda på en goo bild men datan ville inte anstränga sig för att göra det.. L A T ! !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0