dålig uppdatering?..

hejsan!
ser att det har varit lite dålig uppdatering.. men det ska bättras, jag lovar!
Provet idag gick helt okej, bättre än vad jag trodde. mitt pluggtips är att läsa det man ska kunna precis innan man lägger sig så pluggar hjärnan in det medans man sover, man sparar både tid och arbete ;) haha.

Ridningen idag gick väl bra, jag & jasse red med saga &ärtan till rinkabyholm eftersom att det typ var det ända alternativet, pga att att är tjock vass is som hästarna går igenom på andra sidan.  så vi fick gå igenom E22, (motorvägen) haha skojigt att stoppa bilarna för att komme förbi med pållarna ;P men nu ska jag ta och kolla på bacheler (stavning?) på Tv 11. sedan är det det efterlängtade Glee! :D

hehe jag är lite för lat för att föra över bilder just nu + att serien har redan börjat! ;)
men ni får en outfit från förra veckan när jag inte kunde ladda upp bilder :)


En ganska dålig bild tagen från stall toan :p men en bild gör det alltid roligare att läsa ;)

//bella
(jag lovar att det kommer lite roliga bilder senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0