damp-.-'

ne, nu dampar jag loss på vårat nya internet som dom säger ska vara det snabbaste bredbanda internett som finns! men det bara stängs av heeeela tiden och jag hade skrivit ett hyfsat lång inlägg som bara försvann -.-'
så jag får ta detta riktigt snabbt! jasse vilade idag så jag kom hem ganska tidigt, så kvällens planer är att nu käka, sedan ta ett bad och efter det kolla om internet har slutat dampa. så vi får se om jag kan uppdatera mer ikväll, annars hoppas jag att matilda och saga kan hålla bloggen vid liv!

Och glöm inte frågestunden! nu när ni har chansen så släng in en fråga! :)
tryck här för att komma till inlägget:
http://sagabellamatilda.blogg.se/2011/february/nu-har-sagabellaochmatilda-fragestund.html#comment


//bellaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0