det går inte att ladda upp bilder :o :/

Ojsan! var statistiken höjdes igår? :O super skoj jue! :D bara synd att vi va så dåliga på att uppdatera igår :p hehe. stallet idag gick bra! eller jag har migrän och har haft det halva dan.. men vi red ut en liten sväng barbacka i skogen. hon tycker det är super mysigt, och idag red jag även med mitt tre delade bett, så hon var stark och super pigg men inte som hon brukar, så hon börjar väl lugna ner sig lite nu. alltså hon blir lite över pigg och stark på vintrarna ;) men sen på sommaren blir hon jätte slö -.-' haha för då blir hon jätte tjockiiiis! ;o men hon är underbar iaf! och jag längtar verkligen tills det går att rida i paddocken och hoppa i paddocken! har verkligen inte hoppat på en evighet.. och det är vad både jag och jasse tycker är roligast och gör bäst, men så är det om man har en häst på sjöslätten där det är översmämmning på hösten och paddocken fylls med vatten som sedan fryser när snön kommer. men det är inte så varje år, eller det var inte så förra året, det var ju bara att det regnade ju sjukt mycket i höstas. aja slut snackat om det ointressaanta. nu är det så att jag ska nog kolla lite på film, och så hörs vi senare efter filmen :) puuussssss&kraaaaam!. bella och det gick inte att ladda upp bild? asså den där "menyn" kommer inte upp? åååååå, blogg.se är så dåligt ibland. och nu går det ju inte ens att göra ni vet stycken? seriöst. men vi får lverleva. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0