fredag

hejsan! då var det fredag! älskar fredagar fast nu är det ju inte så långt kvar på lovet.. that sucks!

idag red jag inte utan jag longerade henne på fältet, det gick strålande! fast hon bockade faktist lite :O min snutteplutta kan bocka? alltså hon har aldrig bockat med mig på (förutom att förut så brukade hon sparka mot spöet men det är allt) när hon tycker att något är kul så gör hon inget glädje skutt utan hon blir bara stark och vill springa på ;) eller nu när jag täbker efter så brukar hon bocka när vi longerar, haha hon tycker nog att jag är lite jobbig som vill att hon ska jobba och när jag vill att hon ska galoppera, då blir hon lite sur. PMS häst kallas sånna som hon ;) men älskar henne iaf :* hihi.

kvällens planer blir som vanligt att umgås lite med familjen och senare ska jag och sis nog kolla på film, :) blir en mysig chill kväll. och ska lägga mig i hyfsad tid idag för imorgon kl.10 så kommer det två skiitungar hit som jag och min syster ska passa, Leon: 3år och Laura:1år :) super söööta! det är min systers småsyskon (: jag ska snacka mer om det detaljerat imorgon :)

men nu ska jag gå ut till my family igen och kolla på let´s dance.

seeeees! pöööööööössssss! bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0