freeeeeeedag :D

tjaaaa :)
idag i skolan skulle vi typ kolla vilken blodgrupp vi hade genom att ta ett "stick" , som skulle kännas som ett myggbett, i fingret och sedan droppa blodet i antikroppar osv osv...
de där myggbettet som de skulle kännas som, VAR DE VÄRSTA NÅGONSIN!
de gjorde sjukt ont tycker jag.. haha :)

Sen red jag och ebba ut, jag red måns (H) haha, han var jätte pigg den stora klumpen :)
Sen red jag ut maccis, de va jätte mysigt,! jag red barbacka och man va jätte duktig tycker jag <3


utöver detta har de typ inte hänt något idag, och de kommer nog inte göra de häller.
Måns! :)<3

pussssssssss
Matilda


Kommentarer
Postat av: NellieB

Tack för tipset. Ni e grymma!!

2011-02-04 @ 21:49:02
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0