full rulle hela helgen! nästan..

hemskt ledsen att de har varit dålig uppdatering från mig..

men iaf i helgen har jag o saga varit här, då mamma pappa ebba har varit på 3-dagars tävling i vetlanda.
Saga och jag hade jätte kul. På dagen kollade vi på teen mom och på kvällen film ;) Eller snarare jag.. Saga sov under x antal filmer ...

vi skrittade ut på lördagen med :) niiiiice ;)

sen igår när m p e kom hem så red jag Maccan. Herregud säger jag bara vi var mer i luften en på marken ett tag.. haha han va super busig lilla teddybjörnen! :*


Hiss/ Diss

DISS

oså vare ju lets dance och melodifestivalen...
Vad fan händer med sverige??? -.-'

i varje fall lets dance!? hur f*n kunde andreas weise åka ur förra veckan och helena lundbäck denna :o¨
om alexander rydbak åker ut nu tänker inte jag kolla..

och melodifestivalen. ett stort frågetecken.  1 enda bra låt av 8!? varje vecka. (okej denna v. va de 2 bra dock)
jag menar om dom nu har valt ut dom bästa av alla som ville vara med, hur dåliga e då dom som inte fick va med om dom som fick vara med är dåliga?


HISS

förutom att de är sportlov då...

Fick jag ett par jätte fina Euro star ridbyxor av pappa :D<3
hoppas verkligen jag får inviga dom snart, e såå sugen på att tävla! det tror jag maccan är med:D!
vi har ju inte tävlat sen första helgen i september förra året..


självklart ska de inte funka att lägga upp bilder.. dom är iaf vita med två silvriga dragkedjor på rumpan , svårt att förklara men iaf SJUKT snygga ;) och jätte sköna , perfekt passform tycker jag :D


de va allt från mig..

pusssssss
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0