galet rolig kväll/natt

godkväll!

nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera.. men det var bara för denna dagen!

igår kväll/natt var helt galet rolig! hehe både matilda och saga har redan skrivit om det men ändå ;)
sedan idag då så åkte ju saga hem tidigt pga konfan, och så ella åkte också tidigt för hon hade jouren. men matilda jaf och amanda chillade lite extra här hemma, sedan åkte även matilda och då tog jag och amanda varsin soffa och har legat där hela dagen, vi var heöt slut efter natten, vi somnade nog lite också, hehe men sedan är det ju det att vi har ju små pållar som vi måste ta hand om, (vilket vi verkligen inte har något emot :* ) så vi åkte ju då dit och fixade allt och så var det årsmöte i stallet, inet roligt med det förutom att vi fick fika :))) hahah.

men nu är jag hemma och ska snart ta mig in i duchen och sen är det läggdags! jag kommer att sova som ne liten bebiiis! efter denna natten som vi alla 5 sov i mammies och pappis dubbelsäng, och saga och matilda tog nästan mer än halva sängen och jag ella och amanda fick mindre än den andra halvan att dela på ;) men det var ändå mysigt och jag sov väl ända ganska gutt, hah (a
'men nu ska jag dra och duscha, sen ska jag nana, för om jag inte sover ordentilgt idag så kommer jag inte orka gå upp imon och då missar jag ju tårtbakar tävlingen i skolan ;o det är ju allahjärtansdag :))

//bella

(ingen bild idag heller -.- pga att min data dampar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0