godmorgon! eller ska jag säga eftermiddag?

godmorgon! eller ska jag säga eftermiddag?

efter en lång kväll med mycket dans så var jag ju helt slut så jag vaknade vid halv  1 ;p hihi, men måste ta mig upp för jag ska ju till stallet och så ska jag släpa med pappsen till hööks för att shoppa lite grejor till jasse :) idag ska vi nog rida hyfsat långt (: ska ringa amanduuuuus och fråga om inte hon kan låna gt av lotta (hon brukar göra det) så kan vi rida till typ ekö, det blir en lång och härlig tur, och så kan vi snacka massor. vilket jag verkligen behöver.

/bella


jag undrar om du hade kraft att ge dig av
eller mod att stanna kvar.
våga bygga på något nytt.
jag undrar om du har kunnat ge och kunnat ta.
kunnat öppna dig som jag.
vågat vara här och nu.
för allt jag kräver är ett svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0