godnight.

tjenatjena! jag vet att jag sa förut att jag typ inte skulle blogga mer idag för jag inte hade lust. men ska faktist göra det ändå :) hiihi busigt? jag har typ duschat och fönat håret (pga att det blir enormt och lockigt annars) fast det är ju inte bra att föna men vad gör man inte för att det ska ligga snyggt? ;O hehe.
men nu försöker jag plugga -.-' vilket inte går så bra för jag sitter ju vid datan istället^^ men imon ska pappi ta jasse så ska jag vara hemma och plugga.. skulle helt ärligt vara i det kalla stallet istället. hah men skulle inte hellre göra det istället för att plugga? som saga då hade skrivit så ska vi ju ha ett stort no prov, som jag också har skrivit tidigare kom jag på ;) men som ni förstår så går ju då jag,saga och matilda i samma klass :) då fick ni veta det! men nu ska jag gå och måla naglarna och så ska jag träna lite lätt träning som man inte blir svettig av och som inte ens är ansträngande men som ger ;) haha, jag måste fixa min kropp så jag får en riktigt het beach kropp (a) jag var i topp form i sommras, jag är ju nöjd med min kropp nu med men jag vill ända göra mig lite en aning biffigare ;) man ska vara nöjd med sig själv!
men jag säger godnatt nu, vi hörs imon. puss!

dagens citat blir: var nöjd med dig själv. för alla är unika på sitt egna sätt.

Av: mig själv igen ^^)




///belllaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0