hej-åh-hå ;)

än en gång ber jag om förlåt för dålig uppdatering. på något konstigt vis har det hänt en massa?

I onsdags hände bokstavligen ingenting. typ jo jag red ut, eller i varje fall gjorde ett försök till att rida ut, men eftersom vårat "kära" land inte har förstått att det borde vara vår nu, utan hej-hopp 20- here we are! så både maccan och jag höll på att frysa ihjäl.  men vi överlevde iaf :D

åh, längtar till sommaren , åh jordgubbar !:) muuuums

fast de är mysigt med snön ibland.. typ 1 vecka eller 2, sen räcker det! ;)



sen igår så red jag på morgonen (yy' duktig som jag är gick upp vid 7 o red vid 8, haha ;) de gick bra iaf :D
riktigt duktig är han lille teddybjörnen :*


efter det på eftermiddagen var jag o firade min lilla kusin som fyllde tre år tror jag , så himla roliga dom är såna där små ;)

efter det åkte jag till stan där jag träffade saga o gabbi :)!
måste bara säga det att kalmar e ju lite efterblivet , typ inga roliga affärer :( enligt mig iaf
sen åt vi glass på mcd ! haha de ju fasen de godaste där, mjukglass med chokladsås , hehe vad fet jag känner mig nu när jag skriver detta då :( blir nog att ta tag i livet ikväll o träna liiite ;)
 
sen såg vi på bio, "min låtsas fru"
riktigt bra faktiskt, rekommenderar denna!
haha fast lite cp var den nog allt.. eller är de bara vi som har dåligast humor? jo de ligger nog lite sannig i båda . ;)



här kommer lite bilder på mig o maccan i sommras (A)




jag o måns! :)

synd maccan, nu e du fast! ;)



lääääängtar till sommaren :D iiih

pusssssss
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0