hejsan!

hejsan!
idag slutae vi vid kl 2, så det var buss ut till stallet och så var jag då tvungen att rida idag och det dumma är att det var ju snöstorm! men vi fick stå ut, hon var faktist duktig och lyssnade jätte bra :) men hon diggar inte riktigt blåsten så hon var lite tittig, men sånt får man stå ut med ;)

just nu kollar jag på glee, och kvällens planer är inte så komplicerade, utan jag ska vara hemma och ta det lugnt, kolla lite film med min kära familj.

imorgon är det tjejkväll med amanda,ella,matilda och saga :))))) längtar! vi kommer att ha hela lägenheten för oss själva, vi ska käka,kolla film, snacka och massa mer! kommer att bli en toppen kväll! men mer om det imon. först är det ju stallet och så :)

//bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0