hejsan hejsan!

hejsan hejsan! jag är redan hemma från stallet och har varit det i ungefär en timme nu, och det är ju då pga att vi slutade vid kvart över 11 idag :))) underbart! nu har jag precis lagat lite lunch till mig och förvånad som jag belev så är det faktist gott? ;o hihi mina matlagnings skills är inte dom bästa. idag skrittade jag och jassebasse ut i fårhagen där vi gick i den lite högre snön och upp för backar och sånt så hon fick jobba och klättra lite, det ska inte vara helt avslappnat när man skrittar ut ;) imorgon får hon tillbaka skon och då ska vi börja rida ordentligt. jag tänkte ge lite bilder till er att kolla på men det funkar inte, hahah samma problem som matilda såg jag ;p försöker igen senare :) //beeelllaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0