helluu!

förlåt för det super dåliga uppdateringen från min sida.. men nu ska det bättras! mitt internet funkar som vanligt igen :D :D :D im happy! men den dåliga uppdateringen detta dygnet var ju för att jag slaggade hos amanda med ella :) vi hade en riktigt mysig tjejkväll med mycket snack och enormt mycket skratt ;) det görs om snart!

stallet: idag red jag ut barbacka själv, pga att när jag kom dit så hade alla ridit :O hehe. men det funkade bra iaf, jag brukar ju rida med mitt pelaham , för annars sticker hon och busar men idag tog jag risken och red med mitt vanliga tre delade bett, och det gick ju strålande!?! hon lyssnade jättebra, hon stack inte alls, sjäkvlart blev hon lite speedad någon gång, men det kan jag leva med :))) vi red då på ett fält och ja vi travade rnt på 4kant spåret, och gjorde en liten volt vi mitten av alla sidor, sedan gjorde vi lite skänkelvikningar in mot mitten och sedan tillbaks ut på spåret, sedan blev det lite galopp på mittenvolten :) och då övade vi lite avsaktningar, och hela ridpasset gick super! (:

kvällens planer: jo jag har inga planer. jag ska bara vara hemma, kolla på film och chilla. härlig lördag!

morgondagens plener: jag ska dra mig till min kära handikappade louise som har brutit foten.. vi ska kolla på film, snacka massa och ha allmänt skojigt! :)
jasse ska vila så jag spenderar hela dagen med louise ska bara till stallet och fixa sakerna och myysa liten med snutten :*

men nu ska jag gå te my family eller så ska jag sätta på en film.. hm, vilken ska jag se..

 en bild på mig och jassebassebus, från ritten med amanda och GT förra helgen :)

//bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0