hemma från stan

nu är lilla bella hemma från en härligt rolig dag på stan med mammie,syster och farmor :) vi har shoppat och så har vi käkat lite på ming palace, så jag känner mig ganska så tjockis nu ;p och så är jag hästfri idag, för underbara älsklings malva tog jassebasse :) men att vara hästfri betyder också att man inte rör sig något men det ska ajg göra jag ska ta en lång rask promenad men syster min :) sedan ska vi kolla film med llite popcorn ;) haha.
på stan hittade vi massa fynd, jag lägger inte upp bilder, sorry. men det jag köpte var.

-läppglans på H&M för 29kr.
-ett nagellack på H&M för 49kr.
och ett par gråa leggings på Gina tricot för endast 49kr :)


vi hörs mer senare!

//bellllaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0