In the club, ohoh , in the club!

såg melodifestivalen förut!!!
säger bara det att DANNY ägde ut alla andra! HAHA
Han var bäst, jag förstår verkligen inte att den där rapparen kom vidare. Min värld vändens uppochner för en sekund. omg.
Och le kids.. förutom de att deras låt kanske inte var den bästa, så hon i gult.. Var de bara jag som la märke till att hennes tänder var typ grå gula?? eller :)?

Och så måste jag bara fråga , e de modernt med gluggar mellan framtänderna nu eller? de verkar vara jätte många som har de! inte för att jag har tänkt att skaffa de men iaf... innan var de ganska ovanligt tror jag ?
men iaf så såg jag på top modell förra veckan, och då förstorade dom ens glugg!? helt sjukt tycker jag ;)




Pussssssss
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0