jag är så ledsen

hejsan! jag är så ledsen för den dåliga uppdateringen men vi sov till 12 och sedan var det frulle och så till stallet, fanns liksom ingen tid till att blogga..

men ridningen gick super bra! vi red ett lätt dressyr pass på fältet, hon lyssnade och gick jätte fint! :D super ponny är hon :*
sedan så skulle jag ta bussen hem och tror ni inte att bussen va typ 1 timme sen?! jag fick sitta där i kylan och vänta och vänta så kom den ingen buss... haha så kom den efetr jag fått dampet och ringt pappa och krävt att han skulle hämta mig ;p KLT suger verklgen, dom kan aldrig passa sina tider -.-'  men nog om det, kvällens planer är att träna lite styrka först, (det är alltid bra för ridningen att vara stark, och så tackar man ju inte nej till en snygg beach kropp till sommaren ;) haha, men sedan ska jag och sis kolla på film, igen. känns som om vi inte gör annat, men man kan ju inte va ute när det är istid, snart kommer det mammutar och går på gatan, så¨kalt som det är!


haha puuuuussssss. bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0