kul att texten cp:ade sönder i förra inlägget...

Omg, ser ni att texten dampade sönder? haha vet inte vad som hände?  ajja här kommer exakt nästan samma sak igen!

Citat:
Mickan: Du fick den ju till Expressen!
Fredde: ah, men tekniskt sätt så e de ett köp!


hahahahaha så himla kul. Älskar verkligen solsidan, som sagt ett måste att se...


idag har de typ inte hänt något. Booring
Maccan o jag red ut, super pigg.. ;) så imon blir de ridhuset och hoppas verkligen dom har fixat underlaget nu !
det återstår att se .. ;)

jag hade tänkt att vara duktig och börjat plugga till Biologi provet , som e på onsdag (!) I know, jag kände imorse att jag kanske kunde varit duktig och börjat plugga i tid, men sen så blev de ändrade planer.. Ajja




Pusssssss
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0