lite morgonsnack.

godmorgon alla söta läsare :)

just nu så tror jag nog att jag fixar iordning mig litegranna ;) har väl inte jätte mycket att skriva men jag gör detta inlägget bara för att ni ska få någon ifrån mig under dagen och inte bara sent på kvällen (: men idag ska jag rida på min käre pålle (oväntat?) haha, inte precis :) men vi ska nog inte rida så långt, blir nog fältet eller något, och sen funderrar jag på om jag ska hem innan jag sticker till stallet och sedan cykla? hm, neeeeej jag åker nog buss (a hihi, det blir så mörkt och då vågar jag inte cykla hem sen så det är ingen bra idé ;p men buss dit och så fixar allt sedan rida sedan hem och blogga, käka,plugga och sova! måndagskvällar är man altid så trött ;O  hehe fast det är jag typ alltid på vardagar, det är på helgerna när man kan vara vaken läääänge som jag vaknar till liv och gör staden osäker ;) läängtar tills helgen, redan! och då har jag hela lägenheten för mig själv! gutt! mammie och pappi ska bort till karlskrona på spa med något med pappas jobb? och jag får inte följa med! :O aja jag ska nog se till att ha det riktigt kul här hemma istället (: (egentligen skulle jag soav hos farmor, men då blir det ju inget skoj?) men nu ska jag inte uttåka er mer, så vi hörs senare! :)


puuuuusssssaaaarrrr /bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0