Lördag :)

godmorgon!
jag bloggade inte så mycket igår.. jag ber om ursäkt men jag kollade på lets dance sedan nanade jag och sov som ett litet barn ;p hihi. men nu är det en ny dag och det är lördag (a) härligt! det bär snart av till stallet då jag ska rida ut med amanda och GT på en långritt :) kommer att bli super mysigt! sedan hänger hon med hem och så ska vi då typ gå och handla allt tills ikväll (: kvällen kommer att bli helt galet kul!

men nu ska vi leva i nuet, så jag måste dra men jag bloggar mer senare! :) ha en riktigt härlig lördag!

//bellllaa

kolla in jasses sår..:( jag hatar att se blod och när jag ser att hon blöder så enligt mig är hon döende, men det visade sig att det bara var ett liiiiitet sår.


och så bjuder jag på en liten bild på mig :)


så mer inlägg och mycket bilder (speciellt på jassebasse) senare :)


Kommentarer
Postat av: freejja :D

haha gunillas toalett ;)<3

2011-02-14 @ 15:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0