mååååååndag....

haha jag är väldigt imponerad av sagas "positiva" tänkade. de e bra, haha dock näst intill omöjligt en måndag som denna...

meeeen, inga sura miner här, nejnej! ;)

skolan, ingen kommentar utöver tråkig.
Maccan , underbar <3, haha surprice? nä ;) men han vi iaf bäst. Jag tycker han har blivit ganska mjuk, arbetar frivilligt, och kämpar på ! haha för go häst alltså (A)


men nu väntar duschen på mig sedan!
Sedan ska även jag plugga :( NO och engelska.............

kommer jag överleva allt detta pluggande? antagligen inte.
impossible impossible impossible

Låt: vet att jag har sagt den förut.. men den är fortfarande bra,
Shontelle- Impossible
http://www.youtube.com/watch?v=NWdrO4BoCu8



puss :*<3
pusssssssssss
Matilda


juste , hur gick de för mig igentligen med att vara possitiv.. haha failade ganska totalt.
Men snart e de ju natt då man ska sova, vilket alltid e skönt, och lite possitivt hahahaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0