melodifestivalen

hejho!! Tyvär damade min dator i går så jag kinde inte komma ut på nätet-_-' så jag var lite sur om man säger så, I går när jag red så var jag ute i får hagen och red runt som en dåre det var jätte mysigt!! Ärtan var på sprall humör och vi hade jätte kul hon och jag i skogaen haha så det gick bra:P när jag kom hem så gjorde jag dom vanliga rutinerna,duscha klä på mig äta bloga försökte bloga rättare sagt titta på te:n , på tven igår vad det MELODIFESTIVALEN!!!!! Den bästa låten var"o my gud" med le kid tyckte jag men det är klart då att dom inte ens gick till andra chansen. Som ni nog redan läst tyckte bella att Danny var bäst men.....Jag tyckte....att han SÖÖÖÖÖG fettma. Hans låt var den sämsta rent ut sagt, det var mening i låt texten han sjung bara om en mening typ och hans låt var bara helt tråkig visst den låten hade varit perfekt på dansgolvet men i melodifestivalen??näääe... Nu får man hoppas att inte Eric sadee har en sån låt bara;)vad tyckte ni om melodifestivalen??
Allt från mig Puss Puss Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0