Midsommar bilder 2010

hejhooooo!! Stall jouren har den här helgen så det var upp kl halv sju i dag och igår,JIPPIE!!!sen åkte jag till mommo och vi jobbade med kläningen som inte kmr bkir klar på några månader. Min mommo o mofa har ett hus nere i Spanien så dom kmr åka ner dit den här veckan och kmr inte hem förrän den 10 maj;O lite synd att dom inte hinner till min konfa;( men sånt är livet;)
bilder från huset i spanien....finns inte i min dator men jag lägger upp några på hannas sommar ställe på öland där vi firade midsommar förra året
eve i bilen hahah det blåste litex)

stranden och bryggan där vi var på dan typ:)

visst eh hanna super söt på den här bilden??


eves brända macka till lunch

jag och hanna, jag har lite roligt när jag står på ett ben?!xD

vår middag,Anna giiiiilar kooorv hahahahXD

och sista bilden är på eve när vi cycklar till stranden en sista gång;)

Allt från mig Puss Puss Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0