migrän.

hejsan jag är superduper ledsen men jag kan inte uppdatera mer än detta idag... först nu är jag på datan i typ 5min sedan ska jag duscha sen ska jag plugga. matteprov imorgon -.-' och allt detta för att jag är så himla snäll och tar ärtan åt saga idag ;) haha har inget emot att hjälpa till men när man har migrän som jag har just nu så är det inte så roligt men jag ställde upp iallafall.

Ridningen och allt annat i stallet gick skiiiiiiiiiiit idag. hemskt! både jag och jasse hade en dålig dag och det ör lixom inte någon bra blandning.. så vi snackar inte mer om det förutom att jasse var faktist duktig och lyssnade hyfsat i ridningen någon gång ddå och då när hon hade lust. och så i början av ridningen så tränade jag balans, så jag tog upp mina läder och stod upp i lätt sits typ as länge, först i skritt sedan i trav och sedan i galopp. snack om att det var bra för benmusklerna och för balansen då :)
och skidåkningen i aboda klint idag gick hemen nu måste jag verkligen dra mig ifrån datan. så vi ses imon!! ciao.

/bella

(asså jag får bara mer migrän av att bråka med datan just nu så inga bilder från mig idag heller...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0