Mobilblogg , igen.

Herregud vad dålig uppdatering! Idag är det så att vårat internet krånglar så jag får mobilblogga idag med. Ridningen gick helt okej , jag red barbacka i fårhagen med Freja och liptuz. Jasse var super pigg men busade inte alls mycket:) hon var riktigt snäll ;) men det var inte liptuz.. Han bockade av Freja så hon bröt armen.,. Jag vet inte säkert på att den var bruten men det var alla tecken på det. Sånt händer också i hästsporten, man skadar sig men det är sånt man får ta,, Och nu ska jag bara kolla på mentalist eller kanske life unecpected :) båda är jätte bra, sedan aka jag sova! Så skönt, är så hemskt trött:p aja nu måst sag och matilda ta tag i sina bloggliv och blogga lite! //beeeelllaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0