Mobilbloggning pga internet upptaget -.-

Hejan! Jag är så ledsen att jag inte har hört av mig! Men det är nämligen så att min mamma har internet och försöker att installera våran raoter (stavning) så jag gör lite mobilbloggning nu så får jag se om jag kan logga in på datan senare. Men om inte så hoppas jag att dom andra två nissarna kan hålla bloggen levande;) men ridningen idag gick bra hon vat super pigg och jag red ut barbacka men hon stack faktist inte en ända gång :o efter två dagars vila så var det verkligen inte det jag förväntade mig;p men då är alltså detta allt för mig för dagen,,men vad ska man göra? Hm fast jag tror att mammsen blev klar nu men jag hade ändå tänkt att lägga mig snaaart så nattinatti! Och imon slutar vi redan kl 11!:d så stallet direkt sedan hem och bloggaförfullt! 

//bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0