Mobilbloggning

Hejsan! Nu sitter jag vid tv:n och kollar på familjen anorlunda;) ska snart ta mig till duschen, och detta blir det ända bloggningen för mig ikväll.. Pga att mammie ska ha internet och jag ska nana direkt efter duschen. Idag är det ju också allahjärtansdag, har fått lite choklad hjärtan och gelé hjärtan av farmor och även av mamma och pappa :)) det uppskattas verkligen! Hihi. Och så fick jag ett kort av farmor, det var super gullig text på som jag ska se till att få upp på bloggen ;p inte jätte kul kanske men det var fint (: Tårt tävlingen på högstadiet idag gick super! Vi vann!:D våran tårta blev helt amazing! Kommer upp bilder på den med sen. Men nu ska jag dra, hoppas att Matilda och saga tar hand om bloggen ikväll! //Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0