morgondagens planer i detalj.

hönni, ledsen men det blir inte mer bloggning sen efter filmen. hahaha asså min syster ville också tydligen kolla på filmen så, ja nu sitter jag och väntar på att hon ska komma och det lär ju ta en evighet-.- så vi hörs imrogn istället. morgondagens planer i detalj: * vakna. ofc :p * fixa mig. * äta frukost. * gå till skolan. (tror jag) om jag inte fortfarande har migrän.. * från skolan sen blir det att ta sig till stan för att jag ska till doktorn och ta en spruta :O livmodershalscancer sprutan. läskigt! *sedan blir det förmodligen stallet. får se om det blir någon ridning för mig, beror på. *sena ska jag hem, käka,datan,duscha och sooooooooova! :) haha vi ses! //bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0