nattinatti

detta blir det sista för ikväll :) blir att lägga sig en aning tidigare idag. filmen vi såg var super bra! haha, det var en action, och egentligen h a t a r jag action men denna är riktigt bra, har faktist börjat gilla action lite mer nu ;) hehe kommer inte ihåg vad den hette men jag hade faktist sett den förut så det är ingen ny film ;) men slut på det ointressanta snacket.

imorgon blir det att förhoppningsvis åka till hööks, efetrsom vi inte hann idag, sedan ska jag dra mig till stallet för att rida, blir att rida ut :) sedan någon gång under dagen ska jag hinna gå ut på en powerwalk, med lite joggning :) och så ska jag städa mitt rum och liiite annat sånt, hm hur ska jag hinna med allt? men ingen är omöjligt. jag säger som justin bieber: Never say never! :)


//bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0