ojojoj solen skiiiiiiiiiiiner!! :D

nemen godmorgon!
ojojoj solen skiiiiiiiiner!! :D idag vaknade jag av att min kära morgonpigga familj var uppe och stökade, -.- hehe, men det kanske var bra för annars hade jag väl sovit bort hela dagen.

och det ville jag ju inte eftersom att jag sla vara med min underbara vän louise! :* ska nog ta med min lille data så att vi har lite filmer att välja mellan, för som sagt tidigare så kan vi ju inte vara ute ;)
men det skulle inte vara helt fel att gå på stan, för det är något jag inte har gjort på en evighet :o men det blir en av sakerna som ska hinnas med på lovet :)

men nu ska jag dra mig till köket där jag ska käka lite frulle, sedan ska jag skynda mig lite så jag kommer till louise och så jag hinner allt innan dagen börjar ta slut ;)

//bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0