P L U G G A ! !

hejsvejs;) som bella har sagt och man hoppas att hon gör ,plugga plugga plugga det är nog vad all gör i 8c;)hahah nu har jag suttit här med näsan i biologi boken i 3 timmar eller nåt. På grund av min deflexi så tar det dubbelt så lång tid för mig att läsa och förstå en text än vad det gör för en person som inte har svårigheter. Så det är inte lätt för mig men jag har ett bra minne så jag kommer i håg lätt så det är bra;)hahah dagen idag har varit precis som vanligt trött på skolan helt enkelt nu, eftersom vi har provet så var min mammi så snäll att hon tog hand om lille skiten i stallet;)dags att gå ner i böckerna igen
Dagens citat: Vi föds unika men dör som kopior av Min klass kompis Gabriella engdalh kolla hennes blogg www.thefashioncorner.blogg.se,ledsen kan inte länka den:)

Dagens låt: Every rose has it thorn  Miley cyres

modell eve fotograf mee på ett sommar ställe på öland
VILL HA SOOOOOOOMARRRRR!!!!

allt från mig PUSS PUSS Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0