pain!

nemen godkväll :)

ni får lite uppdatering ifrån denna lilla sjuklingen iaf ;) fast jag mår bättre nu, bara att jag har såååå sjuuuuukt heeeeemskt onnnnt i nedre delen av ryggen... jag tror jag dör av smärta. ne inte riktigt, men det gör sjukt ont, och det läskigaste är att jag inte har en aning om varför? :o blä!

och jag har precis kollat på film med mammie, och syster. vi kollade på the sociol network. sjukt komplicerad film :S min hjälna fick verkligen anstränga sig.. men jag fattade tillslut. den hadlade typ om facebook, och hur det kom till och så var det massa strul och dom lurade varandra hit och dit och tog andras idéer och ja, den låter som att den suger, men den var helt okej faktist. lite B film men ända fortfarande helt okej.

men nu ska jag verkligen sova för jag står inte ut med denna smärta. ska nog knarka i min lite ipren också.

ha det bra, vi hörs imorgon! /bella

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Ja , jag är superglad! Han ska stå på KBF :) btw, jag har helt glömt bort att jag ska fixa eran design, haah förlåt ^^<3

2011-02-27 @ 00:17:57
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0