paranormal avtivity 2.

jag måste jag bara berätta om filmen igår. fyf*an vad hemsk den var! helt seriöst, jag grät för den var så hemskt läskig.. det var den läskigaste jag någonsin sett.. ni kanske har sett 1an? och 2an för den delen men asså 1an är ju ingenting mot denna! :O fy jag dör.. jag kommer inte våga sova själv i mitt rum på flera veckor.. jag kommer inte heller våga vara själv hemma på evigheter..
handlingen är ju då denna familjen som bor i ett hus och det är (om ni nu har sett ettan) katies syster och hennes familj, och filmen utspelas innan 1an så katie är med i filmen fast hon är normal ;) men iaf, så får denna familjen ett litet barn, en son, och när han kom så började det hända hemska saker,och så blir det ju då bara värre och värre.. och mer tänker jag inte säga, utan ni får kolla in den själva! och jag säger bara gör det! men var beredda på en läskig upplevelse som gör så att man får mardrömmar.


jag rekommenderar denn filmen! verkligen men bara till sånna som inte är för rädda, ni som brukar kolla på riktigt läskiga filmer, meen ni kommer dö när ni ser denna iaf, så egentligen rekommenderar jag den till alla för den är bara för cp! fast även bra, för den är så bra gjord och ja den är ju cp läskig så man får ju som man vill, för när man ska kolla på den så förväntar man ju sig att bli rädd?




//bella :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0