plugga är det som står högst på listan just nu.

hejsan!
idag har jag alltså en hästfri dag :) pappsen är och tar hand om henne nu :* tack till honom för jag  M Å S T E verkligen plugga! jag kommer aldrig att kunna allt detta -.- det är typ en miljard punkter som vi ks kunna och mer än hälften av dom är bara för att få G ? helt sjukt. jag är verkligen så himla super duper mega skoltrött! det går inte att förklara... jag vill ha sommarlov nu på direkten! jag vill åka utomlands, jag vill ha sol och värme! men nu ska jag sluta klaga, nu är det biologi boken som väntar. men jag garanterar att jag kommer att ta en pause och blogga lite ;)

ciao! /bella

ni får en söööt bild på min lilla älskling :* älskar min underbara snutteplutt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0