sjukt kul helg! enligt mig iaf :)

såå, nu sitter jag här framför datan och har precis kommit in från stallet!
jag red typ ut idag för ridhuset var upptaget.. vi skrittade typ bara, de behövs med ibland!


Iaf så sov jag ella amanda saga hoss bella inatt! Vi hade jätte kul tycker jag :D
även fast vissa av oss är riktiga sömntutor haha, jag är faktiskt INTE inkluderad där!? :)
hm... igentligen borde de ha blivit mycket längre text om de här, fast nu blev de inte det:)


och ikväll är de massa bra program på TV heeela kvällen ;) typ iaf..
först är de reprisen av Top Model jag brukar titta på, vid 7 tror jag :)
sedan e de solsidan :D
och ikväll e det världscupen vid 9 på 1 :D


hihi,en myyysig sommarbild :))
bara för att mina små tår typ förfrös när jag red ut -.-' hehe ;)


Pussssssssssssssss
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0