snart sjuk

hejho!!I dag som ni nog redan vet om ni har varit aktiva här redan läst att vi fich sluta kvart över elva jippie!!:Dhahah när jag kom hem så tog jag en ipren eftersom jag fick ont i huvudet och ryggen. Känner att jag börjar bli sjuk nu så jag är inte så glad precis eftersom jag missade gudstjänsten idag och att vi ska i aboda klint imon, som jag verkligen LÄNGTAR till;), så jag hoppas verkligen verkligen att jag inte får feber imon:S Det är alltid så här att jag blir sjuk när jag har nått roligt på gång men när det är nått ass tråkigt så är jag frisk :Phahah ganska typiskt mig!? så den här eftermidagen har jag skissat lite och sovit ,riktigt sköööönt:D min mamma fick åka till stallet och så fick lillan vila då:) det var nog allt från mig Puss snuv Puss Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0