sweetdreams

just nu sitter jag i min säng med datan och ska snart nana, måste få min skönhets sömn ;) skulle nästan behöva lägga mig änu tidigare! och vet ni, att man går upp i vikt om man inte sover tillräckligt? ;O eller iaf vad man har hört, jag tror egentligen inte att det stämmer men vem vet? så det är ju bäst att se till att sova ;)

Morgondagens planer är som vanligt stallet, rida lite, fixa det som ska fixas och gosa lite med henne :* sedan är det väl bara hem och inte göra mer, utan blogga lite (såklart) och så ska jag nog fortsätta läsa på den första twilight boken, haha jag började läsa den i sommras och har inte orkat läsa mer än till typ sida 50 eller nått ;p men varför läsa om man kan se på filmen? jag föredrar film, men imon ska jag försöka att läsa! (det kommer förmodligen inte hända)  men nu ska jag inte uttråka er mer, vi hörs! puussss!

//bellaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saga kan inte du lägga upp fler skisser! Det är det roligaste i er blogg;)

2011-02-10 @ 07:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0