tjaaaaaaaa ;)

haha, oooooh jag älskar sånna här dagar då skolan inte e speciellt jobbig :)

Eftersom jag o Anna e efterblivna vi var typ dom enda som inte åkte skidor haha..
fast hellre skolan är kryckor i hur många veckor som helst eftersom jag e säker på att jag skulle lyckas bryta benen fall jag åkte skidor! ;)

så vi var i skolan haha och hade en lektion till elva, så åkte vi hem hit så red jag maccan.
Han var jätte duktig idag, hahaa! jag förstår inte men han va jätte duktig! Super stolt över honom (A)
Min lilla prins haha, men jag bara måste älska detta underbara gos troll, <3

japp. viktig information där ja, nu sitter jag här och beundrar Bruno Mars. Hans låtar , alltså grenade och just the way you are, iiiiiih så sjukt bra! :D dagens låt, haha!


Jag och Totte igår :D visst e vi jäätte vackra? noot
 och igår sken ju solen!jag bara älskar solen. som den skiner gör den mig alltid glad! :D



Pussssssss
Matilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0