tjatja

ännu en torsdag lider mot sitt slut! haha ;)

Skolan idag va ganska kul, fast inte själva arbetandet på lektionerna , (som dock inte var så mkt hehe)
utan mina goa vänner!

När jag kom hem typ sov jag en halvtimme? HAHAAHA jag dör men jag var såååå trött, tro mig det behövdes.
Sen så gick jag ner till stallet. Vi har köpt en gelepadd till maccan som ska fördela trycket då vi just nu inte har någon sadel, lång historia om de där med sadlen så hoppaar över den, men iaf så passar den jag har just nu inte suuper , men nu idag så hade jag maccans padd, som ligger där fram, och ebbas som ligger där bak. ASSÅ HERREGUD, MIN ÄLSKADE MACCIS BLEV ÅTERIGEN MACCIS!!! haha, nä men jag kände att han trivdes och att de inte tryckte , han typ sprang på och var jätte pigg :D vi red lite bommar o så och de gick faktiskt bra! till skillnad från i tisd.. jag blev verkligen jätte glad! :)

och nu har jag gjort matte läxan.. Men jag gjorde inte kluringen, den var för klurig, hahah ;)






pusssssssss
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0