tjoo

tjoo, jag gjorde inte mer inlägg igår men hoppas att det är ok iaf :) anledningen var för att jag, min syrra och hennes kompis kollade på en film :) Love and other drugs. as bra är den! den rekommenderar jag verkligen! den är rolig,hemsk,lite ledsan ibland men även romantisk :)

idag ska jag min mamma,min farmor och min syrra in till stan, vi ska käka lite lunch och så ska vi gå runt och titta lite :) kommer att bli jätte mysigt. jag lägger upp bilder om min data tillåter det-.- försökte göra det nyss och den vill bara inte :p

men nu måste jag dra för jag ska käka frulle sedan ska jag ta mig ut på en powerwalk innan vi sticker in till stan (:


ciao!  bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0