TRASSEL

hejsan! då var jag hemma från stallet och ska nu börja fixa mig för dagens sak som jag amanda och ella skulle göra :) och ingen har gissat? ;O jag skulle inte tacka neej till lite extra läsare ;) men aja då avslöjar jag det vi ska göra.
Vi ska på bio såklart! :) vi ska gå på trassel i 3D hahah den är ju typ animerad men den verkar ju bra iaf ;) oc nu när jag kollade på klockan så såg jag att jag verkligen har super bråttom! så mer uppdate senare!




i dont wanna be without you baby, idont want a broken heart, i dont wanna take a breath without you baby, i dont wanna play that part. i know that i love you.so let med just say, that i dont wanna love you in no kind of way. i dont wanna be the brokenhearted girl..


//bellllaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0