kort vs långt? blond vs brunett?

jag vet ine hur jag ska göra med mitt hår.. jag vill verkligen klippa det kortare men jag vet ändå att jag kommer att ångra det djuuuuuupt senare.. jag är jätte nöjd med det jag har men jag skulle ändå vilja ha liite förändring och det skulle ju vara jätte kul att testa något nytt, det växer ju alltid ut igen? men jag vet ju att jag kommer ångra det. livet är inte lätt.. och sedan har jag stor beslutsångest och jag ska stanna med att vara brunett eller om jag ska bli blond igen..? har verkligen ingen aning.. jag saknar mitt blonda hår så grymt mycket.. men jag trivs ändå bra med det jag har nu.. att det ska vara såhär jobbigt! jag tror nog att jag ska bli blond, är nästan helt säker på det men öndå så finns ju den lilla tanken om att ha kvar det bruna.. hm. jag uppsskattar verkligen om ni säger eran åsikt i en kommenatar :)

 jag som blond. nu när jag ser bilden så blir jag ännu mer sugen på att bli blond..


//bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0