FRÅGESTUND SVAREN

hönni, ni var riktigt dåliga på att fråga? hm, men här är svaren på det ni frågade :)





Postat av: Lisa

är ni oskulder?

svar: BELLA: ja det är jag.
Matilda: ja.
Saga: Jajamensan;)



Postat av: hehehe

varför tog de slut med gustav?

svar: BELLA: det liksom bara blev så..



Postat av:

hur långt har ni gått med en kille?
svar: BELLA: ja du vi gick hem till honom en gång :) 
Matilda: .. :)
Saga:Inte så långt;)




Postat av: alfons åberg

vart har ni era hästar?=)

svar: BELLA: på stall sjöslätten i rinkabyholm:)
Matilda: Hemma :)
Saga:På sjöslätten,ärtan bor granne med jasse



Postat av: stina

Hur lärde ni känna varandra?

Går ni i samma klass?

vad gillar/ ogillar ni med varandra?:)

Dricker ni?

svar:BELLA: 1. hmm, det var en svår fråga? jag tror nog att det var genom att vi började i samma klass :)
2. ja det gör vi ;)
3. gillar: jag älskar att man kan snacka med dom om allt! dom finns alltid där och lyssnar och ger någon riktigt användbart tillbaka. dom finns alltid där för en och så klart är dom huuuumor vilket i love! älskar dom här skiitungarna!  
Ogillar:  Inget tror jag? eller när dom har pms  -.-' ;) hahahaha. men vem är rolig att ha att göra med när den har pms? - i n g e n.  men det är bara att inte ta åt sig ;) haha. och att sagiis kan säga saker rakt ut, utan att hon vet hur den andra uppfattar det. alltså åsikter som man kanske ska hålla för sig själv. fast jag tycker att det är super bra att hon är ärlig! för det uppskattas!
och ja matte hon är också lite väl ärlig av sig men som sagt det uppsakattas!

4. Nej.
Matilda: 1.asså jag vet typ inte? de bara blev så ;)
2. japp
3. haha att dom e underbara små människor  som pratar på och är knäppa haha ;) näj men dom e perfekta som dom är och vi har alltid kul tsm :) oftast iaf ;) asså de e ju svårt att förklara? säger som bella: älskar dom här skitungarna, för hon kan ju inte menat att jag är en ;)?
ogillar: hm.. typ inget, deras pms-dagar ;)
4. noope.
Saga: 1. Mtte och jag har gått enda sen förskolan så det blev bara så,Bella träffade vi när vi började i sjuan så då började vi sanacka och så vips VÄNNER,hah:)
2.Vad gillar med dom här två underbara marsgurianer är att dom alltid finns där och dom har ett skööönt skratt,ogillar....hmmm, vågar jag ens säga det?!hahah nä men bella kan väldigt BUSIG/ELAK mot folk,spc mig       -_-',och matilda har många författningar om folk men jag gillar dom små sötnosarna i allefall:*



Postat av: BAjamaja

Hur strular man?

svar: BELLA: haha, vilken fråga?
Matilda: jah du...

Saga: Prova så får du se det kmr naturligt ska du se eller känna;P



//bella,matilda och saga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0