melodifestivalen

fy vad melodifestivalen var dålig? jag tycker väl att Danny var helt okej eller hans låt och allt fick mig lite peppad för att dansa ? ;p haha så det var ju helt rätt enligt mig att han var den som kom till final :) men resten, tycker dom själva att dom är bra? det är ju helt usla låtar xp och varje år är det ju oftast en riktigt dålig låt som går vidare till eurovision (stvning?) och då får man ju skämmas för sitt land, är det bara jag som gör det när vi skickar så dåliga låtar dit varje år? eller dom kan ju vara lite bra men ändå oftast så kan man ju inte vara stolt (:
detta var bara lite tankar som snurrade runt i huvudet på mig :p
men nu kollar resten av min familj på en riktig skräckis och jag har blivit så grymt feg när det gäller skräckfilmer ? :O jag har alltid varit den som ville kolla på den läskigaste filmen, men nu vill jag inte ens kolla så jag ska hoppa in i duschen! hihi.

ses senare!

pusssar&kramaaaar! bella.


(hahah jag glömde att publicera^^ så nu har jag även duschat ;p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0