oj... det glömde jag !?!

godmorgon!
idag vaknade jag myyyyycket tidigare än jag brukar och det var bara för att det var något som inte kändes rätt?
hm, sen slog det mig. Jasse är ju inte ute!!! eftersom att jag nu trodde helt fullt ut på att vi skulle träna så skrev jag på våran lilla tavla i stallet att jasse inte skulle ut söndag morgon. så det var ju bara att sätta på mobilen och ringa till käre cissi som var där så hon tog ut henne, men stackars min lille plutt som har fått stå inne dom här timmarna??.. aja hon kanske får vila idag då eftersom att hon inte fick vara ute imorse så kan hon ju få vara ute lite längre :) eller så rider jag ut långt denna gången ;) eller det kanske blir rinkabyholm, bara det inte blåser lika mycket som igår! hehe jag vet inte vad det är för väder för jag ligger fortfarande i sängen, men jag gissar på att det är sol ? :)))ska nog ta mig upp nu för jag ska även träna lite udag, typ ut och springa en runda och så lite fys här hemma (: senare ikväll ska jag amanda och ella hitta på bus, kan ni gissa vad det är? om jag kanske inte redan har skrivit det men gissa på ;) om man gissar rätt så får man en länk :) jag avslöjar det senare ;)

ni kan få en ledtråd.
* man sitter stilla och gör inte allt för mycket.man kollar på något, det är oftast många som kollar samtidigt i samma rum ;) och man gör inte detta hemma. det är alltid roligt att göra detta. det kostar pengar och man får ju då välja vad man vill kolla på ;)
har ni någon aning?
haha det blev mycket ledtråd men det gör det ju bara lätare för er att lista ut det :))

/bella :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0