hejhopp i lingonskogen!

hejhopp i lingonskogen!
nu har jag varit hemma en lång stund ifrån stallet, fyyyf*an vad det blåser! trodde vi skulle blåsabort ;o men iaf, jag red då ut med amanda, och det blev bara till "kohagen" idag igen, eftersom att det blåste så hemskt mycket. jassebasse var lagom pigg och om lyssnade jätte bra! och GT var ÖVERPIGG! och lyssnade inte alls, haha så himla roligt och så är han ju bara 5år och inte helt fulllärd än, han är en riktig vilde! ;p imorgon var det då tänkt att åka och träna för malin, men nu när vi inte har en egen transport (pga att om vi ska köpa en så vill vi köpa något riktigt! och vi har inte hittat någon som passar oss än) ^^. så vi hyr ju då en transport men nu är vi inte helt säkra på om vi har den? ååå blir så trött! vi måste hitta våran egna transport snart! tror nog att jag ska börja leta redan idag!
innan vi åkte till stallet så stack jag, pappsen och mammie till hööks (: där jag köpte ett transporttäcke och ett par nya senskydd :)

 299kr :)
och detta täcket:

hehe jag tror att det var det :p  eller jo det är det :))
449kr :)

sedan så jag detta super fina himelska pannband! som jag bara måste ha! och om jag bara hjälper till lite här hemma så får jag det! :D :D :D


Det är swarowski :) helt sjukt fint! 749kr på hööks :)

men nu ska jag käka sen ska ju duscha och efter det ska jag kolla på meodifestivalen ;)

//bellaa :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Kolla gärna in på bloggen imorgon för att se om det var just du som vann veckans blogg :D

2011-02-05 @ 22:36:48
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0