morsningkorsning!

morsningkorsning!

ännu en härlig skol morgon! idag har vi sovmorgon men den tänker jag utnyttja genom att sova extra länge så jag gör detta tidsinställda så att ni vet att jag har överlevt natten ;) så när ni läser detta så har jag nog precis vaknat.
Idag är det en chill dag i skolan faktist, inga riktigt seriösa lektioner. härligt! sedan är det direkt till stallet, mycket underbart! älskar min ponnie så hemskt underbart mycket! så när man har varit borta från henne såhär en dag som jag har varit så saknar man faktist sin lilla skiit :) hihi , men jag fick reda på att jippe inte kommer och fixar jasses sko förens på torsdag!!! :O jag som hade tänkt att jasse och jag skulle ha en hårdtränings vecka denna veckan... usch så trött jag är på allt detta! för det första är det så halt och kallt och äckligt! och sen tappar hästen skon och då kan man ju absolut inte rida-.- ne usch och fy och blä på det! men jag får väl ta och skritta ut långa rundot och kanske jobba henne lite då så får hon ju ändå jobba lite granna :) aja nu ska jag inte skriva så mycket mer utan vi ses ikväll innan jag sticker ut på min jogging runda. ciao!

är det bara jag som verkligen diggar lila på mörkbruna hästar? helt underbar färg tycker jag, det passa klockrent!
(jag vet att det inte är bästa bilden men ni kanske ser att det är ett ljus lila schabrak)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0