AKUTEN!!

hej allihop! Idag har verit en HEMSK DAG!! jag vaknade med fruktansvärt ont i sidan av magen där blind tarmen eh som gör ass ont,kan jag bara säga er...så jag stannade hemma på fm och på em var jag inne på akuten för att kolla på om det var blindtarmen eller inte. Förstår ni hur länge man sitta i det där illaluktande väntrummet för att sedan komma in iett annat sjukhus rum som man måste ta blod prov i som jag hatar och sen vänta ännu en timme på att en läkare komme och frågar vad det gör ont och allt det där sen fick man vänta 3 timmar på en annan läkare och göra smma sak som den andre och sen tryckte dom så jäkla mkt så jag visste inte vad jag hade ont längre!!och tillslut fick vi veta att jag hade inte tillräckligt ONT för att ha nån infektion blindtarmen,blää vilken jobbig dag hoppas jag kmr till skolan imon få ser hur jag känner mig:)
allt från mig Puss Puss Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0